مقايسه آيفون 8 و 7 اس پلاس با 7 پلاس!

حل مشكلات كامپيوتر و ارائه آموزش و ترفند

مقايسه آيفون 8 و 7 اس پلاس با 7 پلاس!

۳۸۲ بازديد

مقايسه آيفون 8 و 7 اس پلاس با 7 پلاس!

از آنجايي كه قرار است آيفون 8 با صفحه‌نمايش اولد و طراحي و كارايي بسيار متفاوتي نسبت به گذشته معرفي شود، متاسفانه دو مدل ديگر يعني آيفون 7اس و آيفون 7اس پلاس با صفحه نمايش 4.7 و 5.5 اينچ خيلي مورد توجه قرار نگرفته‌اند. گفته مي‌شود اين 2 مدل هم در بخش طراحي و كارايي نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود.

در ويديوي جديد كه از كانال Dummy در يوتيوب منتشر شده، "دني وينگت" بر روي طرح مفهومي آيفون 7اس پلاس تمركز كرده و آن را با آيفون 8 و آيفون 7 پلاس مقايسه كرده است.

در قسمت پشتي آيفون 7اس پلاس از همان روكش شيشه‌اي كه در مدل‌هاي آزمايشي آيفون 8 ديده‌ايم استفاده شده است. ضمنا رنگ‌هايي كه براي آيفون 8 در اين ويديو استفاده شده مطابق اخبار و شايعات منتشر شده از وبسايت KGI Securities است كه ادعا كرده اپل آيفون‌هاي امسال را تنها در 3 رنگ نقره‌اي، طلايي و مشكي توليد خواهد كرد. همانطور كه مشاهده مي‌كنيد قسمت جلو و پشت آيفون7اس پلاس توسط  يك فريم فلزي براق به‌يكديگر متصل شده‌اند.

گفته مي‌شود تمامي مدل‌هاي آيفون امسال با اين پوشش شيشه‌اي در قسمت پشتي همراه خواهند بود تا از طريق آن شارژ بي‌سيم (Wireless Charging) همانند بسياري از اسمازت‌فون‌هاي اندرويدي امروزي امكان‌پذير شود. به‌جز بدنه شيشه‌اي، آيفون 7اس در بخش لنز دوربين پشتي، پورت‌هاي اتصال، دكمه‌ها، حاشيه اطراف صفحه‌نمايش، دكمه هوم و حتي كارايي حسگر اثرانگشت شباهت بسيار زيادي به آيفون 7 دارد. با اينكه گفته مي‌شود آيفون 8 فاقد دكمه هوم است و به‌جاي آن از تكنولوژي تشخيص چهره در آن استفاده شده است اما مدل‌هاي 7اس و 7اس پلاس همچنان از دكمه هوم و حسگر اثر انگشت استاندارد هميشگي بهره مي‌برند.

ضمنا آيفون 7اس پلاس از لحاظ سايز نيز مشابه 7پلاس طراحي شده اما در مقايسه با آيفون 8 خيلي بزرگتر به‌نظر مي‌رسد. صفحه نمايش آيفون 8 تقريبا هم‌اندازه‌ي آيفون 7پلاس است اما از آنجايي كه حاشيه‌هاي اطراف صفحه نمايش به‌طور كامل حذف شده، سايز كلي آيفون 8 تقريبا مشابه آيفون 7 خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.